Vahetusaasta ongi üks suur ettearvamatus!

¡Hola!

Möödunud on mul siin peaaegu poolteist kuud ja ausalt öeldes on toimunud nii palju aga samas nii vähe. 24. oktoobrist alates võime jälle väljuda alcobendasest, uue reegline tuli öise liikumise piirang, mis tähendab, et alates kella 11 õhtul kuni kella 6 hommikuni ei tohi väljas viibida. Kuid tuleb olla siiski positiivne, koolid on lahti ja päeval võime kodust väljuda.

Kuidas mul läheb? Viimased nädalad on olnud emotsionaalselt nagu ameerika mäed. Nimelt vahetasin pere. Kuid mul vedas, sest ei pidand vahetama ei linna ega kooli ning isegi suguvõsa. Elan oma host tädi (nüüd siis host ema) ja tema pere juures.
Miks ma pere vahetasin? Mu peres olid väga toredad inimesed, aga mõnikord ei teki lihtsalt inimeste vahel klappi, ja täpselt see mul juhtuski. Pluss sõidab mu eelmine host vend motogrossi, mis tähendab, et kõik nädalavahetused veedaksime tema trenni või võistlusi vaadates ja see ei ole lihtsalt minu jaoks. Seega leidsin nii mina kui ka nemad, et kõige parem lahendus on kui hakkan elama ema õe juures. Selle esimese nädalaga olen ma saanud siin pereliikmeks ning ma olen tõesti väga õnnelik, et sellise otsuse tegin. Elan koos ema, isa, vanema õe ja vennaga ning 1 numpsi neljajalgsega <3 Tuba jagan õega. Olen nii õnnelik ja rahul, et see olukord sellise lahenduse leidis, sest ausalt ei oleks tahtnud siit lahkuda ja nii öelda täiesti otsast alustada. On hakanud tekkima esimesed sõbrad ja ka kooliga olen üsna ära harjunud. 
Samuti vahetasin paar nädalat tagasi gruppi koolis, mis tähendab, et ladina ja kreeka keele asemel on mul matemaatika ja ökonoomia. Seda otsust pole ma kordagi kahetsenud, uued klassikaaslased on mega armsad ja vastuvõtt oli väga soe. Matemaatikat jagan ka natuke rohkem kui kreeka keelt xd 

Vahepeal käisin siis ühte mototrenni vaatamas, külastasin oma esimest kaubanduskeskust, ning ostsin lõpuks talvesaapad (ilmad on vahepeal nii kylmad et ilma mütsita ma kodust väljuda ei taha :D) Samuti korraldasime väikse õhtu tüdrukutele mängides bowlingut ja pärast võtsime kohvikus väikese kohvi. 
Käisin ka madridi kesklinnas, mis on Imeilus! Tänavamuusikud igal pool, majad imelise arhitektuuriga. Ainuüksi selle 2h jooksul mis ma seal olin, sain ma aru, et Madrid on väärt pealinna nimetust. 

Veidi ühsitraspordist ka, koolist koju tulen vahest bussiga, mis on imelihtne. Mul on ühiskaart, mille kuupilet maksab 20 eurot ja sellega saan sõita kõigi transpordivahenditega terves madridi ümbruses. Rongis piletit ei valideeri, vaid enne rongi, et väravatest läbi saada ja pärast ka väljuda. 

Praeguseks ongi vist kõik, aga kui tekib küsimusi, siis võib mulle alati kirjutada!

Plaza Norte

Meie pere chicas <3

Madridis

Selle pere beebi 

Õe, isa ja emaga




Päikest 
Birgit

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Ma olen päriselt siin!

Kuidas kõik algas

Vahetusaasta tähtis osa - Kool!