Kuidas kõik algas

¡Hola!

Minu nimi on Birgit ja 2020/21 õppeaasta veedan ma Hispaanias! Minu vahetusaastat korraldab YFU. Mõte välismaale minna tekkis juba päris mitu aastat tagasi ning sellest ajast peale on see olnud minu suurimaks unistuseks.

Ankeedi täitsin ma kellegi teadmata juba peaaegu 2 aastat tagasi Lahedal Koolipäeval. Koju tulin ütlesin emale, et nüüd on asi nii, ma lähen valimispäevale. Ja 2019 aasta kevadel sõlmisin YFUga lepingu. Kuna vahetusaasta maksumus ei olnud väike, siis hakkasin ka kohe toetajatele meili saatma, samuti palusin abi facebookist. Kohe näha kui palju häid ja super inimesi meie ümber elab, sest umbes aastaga sain ma raha kokku! Kandideerisin ka stipendiumile, selleks saatsin endast tutvustusvideo ja järgmises voorus käisin intervjuul. Aitäh YFU Eestile, et otsustasite mind toetada! 

Ja siis tuli see koroona kriis ning kõik muutus ebakindlaks. Lootsin loomulikult parimat, kuid mures olin siiski. Neti teel oli meil ka Lõuna-Euroopa kodugrupi kohtumised, kus arutasime peaaegu kõike vahetusaastaga toimuvat. Suve alguses sain kirja, kus YFU Eesti ja YFU Hispaania annavad endast parima ning septembris peaksin ma sõitma oma vahetusaastale. 

Augustis toimus meil eelorientatsioon ehk ELO, kus veetsime koos 3 super põnevat ja harivat päeva. Seal räägiti meile veel kõigist võimalikest juhtumitest mis vahetusaastal võivad ette tulla. Yfukad on super inimesed! Augusti lõpus teatati, et perede leidmisega on raskusi, seega kui see aasta peret ei leita lükkub sõit järgmisesse aastasse.

Ps! Kui tekib küsimusi võib mulle alati kirjutada.

Minu imetore kodugrupp <3

Päikest
Birgit


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Ma olen päriselt siin!

Vahetusaasta tähtis osa - Kool!