Vahetusaasta tähtis osa - Kool!

¡Hola!

Räägin natuke teile oma koolist ja panen kirja mõned mõtted. Koolipäev näeb välja siis selline, et hommikul viib isa minu ja venna kooli, kool hakkab 8.10 ja lõppeb 14.05/15.05. Üks tund kestab 55 minutit ja vahetunde on ainult 1, see on peale neljandat tundi ja kestab 25 minutit. Koroona tõttu oleme me suht palju ühes klassis ja pigem liiguvad õpetajad. Enne esimest tundi seisab ukse juures õpetaja kes mõõdab keha temperatuuri ja pihustab deso vahendit. Klassis kõrvuti istuda ei tohi. Samuti ei käi me koolis kõik päevad nädalas. 1 nädal esmaspäev, kolmapäev ja reede ning teine nädal teisipäev ja neljapäev. Ülejäänud päevadel on koduõpe. 

Esimesel päeval oli esimene tund kehaline kasvatus. Mõtlesin, et vähemalt seal peaks ma aru saama, mis toimub, aga siis hakkas õpetaja rääkima saksa keeles ja ütleme ausalt, et see ehmatas korralikult ära :D Hiljem tuli välja, et mingil põhjusel pean ma kehalises olema grupiga, kes õpib saksa keelt. Veel on mul filosoofia, religioon, ajaugu, hispaania-, inglise-, kreeka- ja ladina keel. Nende keeltega saab väga huvitav olema, sest hetkel on minu hispaania keele tase nulli lähedane. Õnneks õpetajad on suhteliselt mõistvad ning klassikaaslased ka väga toredad. Samuti käib minu klassis vahetusõpilane Taanist.

Paar päeva tagasi oli mul sünnipäev, midagi erilist ei saa teha, sest lubatud on maksimum 6 inimese kogunemine. Aga pere laulis mulle, avasin kingitused ja sõime torti. Pärast seda läksin esimest korda suurde kaubanduskeskusesse. Ütleme siis nii, et see oli ka omamoodi kogemus :D Sünnipäev võõras kohas ei ole väga lihtne, eelnevad päevad oli mul tuju üpris kõikuv, kuid samas sain ma ka kohe aru, et ma ei ole siin üksi ja mind on super hästi perekonda vastu võetud.

Aga on ka veidi halbu asju, mida kahjuks muuta ei saa. Nimelt läheb minu linn kinni, mis tähendab, et siseselt võid ringi liikuda, aga linnast väljuda võid ainult tööle ja kooli. Samuti suleti kõik pargid, seega igaõhtused koertega jalutamised pargis koos täditütrega peavad ära jääma. Ütleme siis nii, et ma kohe kindlasti ei kujutanud oma vahetusaastat nii ette, aga samas olen ma väga õnnelik, et ma siiski saan siin olla ja kunagi ei tea, mis oleks saanud järgmisel aastal, kui ma oleksin otsustanud edasi lükata.

Keel tuleb vaikselt, iga päev paar uut sõna, lauset. Nüüd on vist juba kohale jõdunud, et ma jäängi siia 9 kuuks ning see esimene nii öelda reisi vaimustus on peaaegu üle läinud. Aga iga päev läheb paremaks, tuleb lihtsalt teadvustada, et kõik ei saagi kogu aeg päikseline olla. Vahetusaasta on nagu ilm Hispaanias, üks päev on päike ja 24 kraadi ning teine päev sajab ja 8 kraadi :D

Kui on küsimusi siis võib alati mulle kirjutada!

Minu klassiruum

Siin ei käida toas kunagi paljajalu, kingitus mu tädilt

Vahetusõpilasega Taanist

Alcobendas on õhtuses ilus


Päikest <3
Birgit

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Ma olen päriselt siin!

Kuidas kõik algas

7 kuud - kas tõesti peab varsti juba tagasi minema?!